veřejněné informace dle vyhlášky č. 442/2006 § 5 odst. 3 zák. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

Úplný oficiální název

Základní škola Karla staršího ze Žerotína Bludov

Důvod a způsob založení

Hlavní účel a předmět činnosti je vymezen zákonem 561/2004 Sb., o předškolním, základní, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a příslušnými prováděcími právními předpisy.

Subjekt je příspěvkovou organizací s právní subjektivitou, jež vystupuje svým jménem a v právních vztazích nese odpovědnost z těchto vztahů plynoucí. Škola je příspěvková organizace zřízená obcí Bludov. Poskytuje základní vzdělávání.

Zřizovatel školy: Obec Bludov, Jana Žižky 195, 789 61 Bludov

Organizační struktura

Kontaktní spojení

Kontaktní poštovní adresa Nová dědina 368, 789 61 Bludov
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu Nová dědina 368, 789 61 Bludov
Úřední hodiny  Pracovní dny, 7:00 – 15:00
Telefonní čísla   583 238 243, 733 717 419
Adresa internetové stránky www.zsbludov.cz
Adresa e-podatelny  zsbludov@zsbludov.cz 
ID datové schránky vsxpedv

Číslo účtu pro platby

220003510/0300

636 964 87

DIČ

Subjekt není plátcem daně z přidané hodnoty

Žádost o informace

Postup při podávání a vyřizování písemných žádostí o poskytnutí informace

Žádost je podána dnem, kdy ji obdržel ředitel školy. Ze žádosti musí být zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace.

Fyzická osoba uvede v žádosti:

  • jméno, příjmení, 
  • datum narození, 
  • adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště
    a adresu pro doručování. 

Právnická osoba uvede:

  • název, 
  • identifikační číslo, 
  • adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla.  

Neobsahuje-li žádost všechny náležitosti, posoudí ředitel školy žádost a 

- vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,

- v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,

- v případě, že požadované informace se nevztahují k působnosti školy, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

O postupu při poskytování informace se pořídí záznam. Lhůtu pro poskytnutí informace může ředitel školy prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však o deset dní.

Příjem žádostí a dalších podání

Místo a způsob: ústní podání v úředních hodinách nebo po předchozí domluvě v kanceláři školy, písemně, elektronicky.

Odvolání proti rozhodnutí

Odvolání proti rozhodnutí ředitelky se podává ve lhůtě 15 dnů od jeho oznámení. Lhůta pro odvolání počíná běžet ode dne následujícího po oznámení rozhodnutí. Odvolání se podává u ředitelky základní školy, jejíž činnost vykonává Základní škola Karla staršího ze Žerotína Bludov, a rozhoduje o něm Krajský úřad Olomouckého kraje.

Formuláře

Veškeré formuláře lze získat v tištěné podobě v úředních hodinách v kanceláři školy, případně elektronickou formou. Některé formuláře jsou k dispozici na webových stránkách školy.

Popisy postupů – návody pro řešení životních situací

Platné a účinné znění správního řádu na portálu veřejné správy

Úhrada za poskytování informací

Po žadateli je možno žádat úhradu nákladů spojených s pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat, odesláním informací žadateli a úhradu za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací, a to v souladu s tímto sazebníkem. V případě, že bude za poskytnutí informace požadována úhrada, škola písemně oznámí tuto skutečnost spolu s výší úhrady žadateli před poskytnutím informace, tj. nejpozději do 15 dnů od obdržení žádosti. Z oznámení musí být zřejmé, na základě jakých skutečností a jakým způsobem byla výše úhrady vyčíslena. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení požadovanou úhradu nezaplatí, žádost se odloží.

Pokud celkové náklady na pořízení kopií na základě jedné žádosti nepřesáhnou 100 Kč a časová náročnost vyhledávání informací nepřesáhne 1 hodinu, poskytuje se informace bezplatně. V případě překročení uvedených limitů je účtována částka za vyhledávání informací ve výši dle části a) ceníku (po odečtu částky odpovídající první hodině práce) a za pořízení kopií ve výši dle části b) ceníku (částka převyšující 100 Kč).

Ceník

a) Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací:

Náklady na odborného referenta za hodinu práce činí 300,00 Kč. Úhrada je odvozena od ročních nákladů na platy zaměstnanců, kteří se mohou podílet na vyhledávání informací. Jde o hrubý plat za hodinu včetně odvodů zaměstnavatele na zdravotní a sociální pojištění. 

b) Náklady na pořízení kopií:

  • za pořízení jednostranné černobílé kopie formátu A4: 2,00 Kč
  • za pořízení oboustranné černobílé kopie formátu A4: 4,00 Kč
  • za pořízení jednostranné černobílé kopie formátu A3: 4,00 Kč
  • za pořízení oboustranné černobílé kopie formátu A3: 8,00 Kč
  • za pořízení jednostranné barevné kopie formátu A4: 4,00 Kč
  • za pořízení oboustranné barevné kopie formátu A4: 8,00 Kč
  • za pořízení jednostranné barevné kopie formátu A3: 7,00 Kč
  • za pořízení oboustranné barevné kopie formátu A3: 14,00 Kč

c) Náklady na opatření technických nosičů dat:

  • za 1 ks nenahraného CD: 10 Kč
  • za 1 ks nenahraného DVD: 20 Kč

D) Náklady na odeslání informací žadateli:

  • balné – paušální částka 20,00 Kč za jednu poštovní zásilku
  • náklady na poštovní služby - dle aktuálního ceníku poštovních služeb

Výroční zprávy (dle zák. č. 106/1999 Sb.)

Výroční zprávy jsou dostupné ZDE .

Mgr. Hana Hofschneiderová

ředitelka školy